mist in Sapa, noord- vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu mist in Sapa, noord- vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

mist in Sapa, noord- vietnam

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

30 November 2015 | Vietnam, Hanoi

Op dit moment zijn we in Sapa. We zijn sinds woensdag in Vietnam. We zijn met Vietnam airlines gevlogen van Luang Prabang naar Hanoi, een uurtje vliegen. Het vliegveld ligt maar 6 km van het centrum en is erg klein. We vlogen met en propeller vliegtuig dat landde, iedereen er in en we stegen al op. Een verfrissingsdoekje een drankje en we gingen alweer dalen, toch wel gemakkelijk op die manier.
In Hanoi aangekomen hebben we direct kennis gemaakt met oplichters. De taxichauffeur bracht ons naar een ander hotel dan we gevraagd hadden, ze beweerden dat er in ons hotel een probleem met de airco was en dat we daarom hier moesten verblijven. Nadat we duidelijk hadden gemaakt dat we toch naar onshotel wilden brachten ze ons er toch heen. Daar aangekomen waren de rolluiken allemaal dicht, toch even paniek. De taxichauffeur wilde ons graag naar een ander hotel brengen. Maar de buren vertelden dat de ingang via een steegje verder in de straat was, gelukkig toch goed aangekomen, ondertussen was het al 23u. Het hostel, eigenlijk viel wel mee.Het was goedkoop, de kamer was groot, maar niet echt proper. De keuken waar we moesten ontbijten was echt smerig. Maar het was wel goed gelegen in de oude buurt vlakbij het Hoakien meer en de kathedraal. Nu moet ik nestor zijn huiswerk even nakijken. Later meer nieuws.