Enkele dagen strand in Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu Enkele dagen strand in Nha Trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

Enkele dagen strand in Nha Trang

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

22 December 2015 | Vietnam, Nha Trang

Ik heb de voorbije weken regelmatig een verslag geschreven, maar door de slechte internet verbinding lukte het niet om het te posten. Nog eens een poging.
We zijn al een aantal dagen aan zee. We zijn eerst 2 dagen in Nha trang geweest. We hebben zonnig weer, maar ook veel regen gehad. Nha trang is een toeristische badstad. Hier zie je vooral Russen. Ook de winkels, restaurants, advertenties alles staat in het Russisch geschreven.
We zijn 2 dagen naar Doc let beach geweest, een strand 45 km van Nha trang. Jammer genoeg hebben we 1 dag regen en onweer gehad. Het zou een mooi strand moeten zijn, maar met al die regen zag het er minder mooi uit. Daarnaast was er ontzettend veel vuil, op het strand en in zee.
We hadden een bungalow aan het strand. Deze ochtend was er een mooie zonsopgang en was het lekker warm. Het strand werd opgeruimd en nu zag het er al veel mooier uit.
Namiddag zijn we terug naar Nha trang gekomen, omdat we morgen een tocht gaan maken met easy riders. 4 dagen op de motor. We gaan een mooie tocht doen door de hooglanden , naar het lakleer, Dalat en we eindigen aan het strand in Mui ne.
Onderweg stoppen we aan watervallen, rubber en thee plantage, koffie plantage, bij een python van 40 kg, kwekerij van zijderupsen, ...
We zullen dus met kerst ergens onderweg zijn.
Nu is het slaaptijd.
Een fijne kerst aan iedereen

• 23 December 2015 - 16:41

Yvan En Maria :

Annoesjka , Graham , Nestor en Julius we wensen U een fijne kerst met veel moois en een goed en gezond 2016 ! Geniet van de tijd dat jullie daar samen zijn ,want eenmaal thuis ben je weer in het werkritme . geef een dikke knuffel aan Nestor en Julius .we denken aan U .Groetjes van Yvan ,Maria en familie.

• 13 Januari 2016 - 21:30

Hanneke De Ridder:

He allemaal!! Mijn aller beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat al jullie dromen in vervulling mogen gaan dit jaar!!!
    Eindelijk is het mij dan ook gelukt om jullie via deze weg te vinden ☺
    Ik zie dat jullie het daar wel fijn hebben.
    Maar toch hoop ik stiekem dat jullie snel weer hier in ons kleine landje zijn want ik mis jullie nu wel hoor!!
    Geniet nog van jullie laatste momenten daar ginds en tot snel! Super dikke knuf en dikke kussen voor jullie allemaal!
    Daag!! Groetjes Hanneke en Driesje xxxxxxx

• 14 Januari 2016 - 14:17

Brigitte:

Dag Annoesjka,
    de tijd vliegt … maar je moet nog lang niet aftellen hoor. Ik lees leuke verhalen maar ik ben nog meer benieuwd om ze binnenkort live te horen. Wij hebben afgelopen vrijdag ons personeelsfeest gehad in Genk, een dominoworkshop met ons allen… dat heb je moeten missen… het was weer verrassend anders en leuk. Je naaste collega's zagen er allemaal nog stralend uit dus daar moet je je alvast ook geen zorgen om maken. Ondertussen gaat het op De Oever allemaal up tempo verder, met zijn allen op expeditie zoals jij maar toch net anders.
    Alvast nog een uitdagend 2016, een aangename thuiskomst binnenkort, nog even bekomen en blij je dan uitgerust (?) en vol inspiratie terug te zien.
    vele groetjes, Brigitte