we zijn er nog steeds - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu we zijn er nog steeds - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

we zijn er nog steeds

Door: GrahamNoesjkaNestor

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

02 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

We zaten in de taxi. Nestor en wij ook, waren erg onder de induk van het vekeer, ze rijden hier nogal chaotisch. Maar de taxichauffeur reed voorzichtig en na 45min. gooide hij ons af aan een steegje langs een kanaal, daar moesten we in lopen om bij ons hotel te komen. Een stukje verder lag ons hotel. We hebben een mooie kamer met kingsize bed. We zijn direct met ons drietje op bed gaan liggen en hebben geslapen tot het hier donker begon te worden.We hebben Nestor moeten wakker maken.We hadden serieus honger gekregen en hebben in het hotel op het terras gegeten.Daarna zijn we te voet de buurt gaan verkennen. Ons hotel ligt buiten het drukke centrum er zijn overal kleine straatjes en ieder huis lijkt een restaurant, wasserij of een ander soort winkel te zijn.Iedereen zit aan zijn stoep.Na het wandelen zijn we terug gaan slapen. Spannend toch wat wij hier allemaal beleven.Gaham en ik hebben niet zo goed geslapen, Nestor daarentegen werd tegen 5u wakker, daarna heeft hij in ons bed veder geslapen tot iets voor 10u.We hebben ons snel klaar gemaakt en waren nog juist op tijd om te ontbijten.Nestor heeft teug goed gegeten, geroosterd brood, yoghurt en spek.
We zijn nog eens gaan wandelen.Nestor is een attractie.We moeten constant stoppen omdat mensen hem willen aanraken.Nestor moet om de paar meter wuiven en handjes geven, tot nu toe vindt hij het nog plezant.In een klein steegje met oude houten huisjes kreeg hij een envellopje van een vrouw nadien zagen we dat er 40thb in zat. Dat gaan we offeren aan buddha.
We hebben een tempel bezocht, welke weet ik niet, het was er heel rustig.Het is hier toch wel heel warm, heel bezweet zijn we teug gekomen. Gelukkig is er een zwembad om af te koelen.
Nestor ligt nu zijn middagdutje te doen.Er wodt vandaag en mogen chinees nieuwjaar gevierd.We horen regelmatig bommetjes en vuurwerk. Door het steegje voor ons hotel kwam ook een chinese draak door met veel lawaai. Nestor had er een beetje bang van.
Morgen vertrekken we hier al.Onze treintickets die ik eerder had besteld, lagen al klaar bij het hotel toen we aankwamen. Morgen om 19u35 vertrekt de nachttrein naar Chiang Mai.Daar worden we opgehaald door iemand van het guesthouse waar we gaan verblijven.Een guesthouse van een belgisch koppel.Liam's suan dok mai. Nu verblijven we in Lamphu tree house hotel. Zo dat was het voor nu. Ze hebben me juist een fruitsapje gebracht dat ge ik in de schaduw aan het zwembad opdrinken. Tot later

• 02 Februari 2011 - 11:38

Tacha:

Super fijn om dit allemaal te lezen! Noesjka, ik had het eigenlijk niet verwacht dat je uwe blog zou updaten :p Moest lachen toen ik las dat Nestor zo een fenomeen is daar! Geniet maar lekker verder lieve menskes, wij zullen hier de boel wel draaiende houden :D xxx

• 02 Februari 2011 - 12:29

Oti:

Ha ha ... Nestor is niet alleen onze favoriet... alle spleetoogjes zijn er ook zot van !!
    Geweldig !

Noejska jij bent geen computermens... maar bliiven schrijven hé.
    Vind het super om verslagje te lezen...

Maak het goed, fijne reis morgen met de trein.
    De hotels zien er echt super uit!

knuffel Oti

• 02 Februari 2011 - 12:44

Papa:

fijn om jullie wedervaren te lezen.
    Zat al gereed om jou te bellen.
    Jammer dat het uur van jouw geschrijf niet bij de datum staat.
    Zal seffens toch maaar bellen.
    mama geeft Nestor een kus .. daaag

• 02 Februari 2011 - 13:49

Christel:

Fijn om te lezen dat jullie het goed maken (en om een beetje mee te reizen)
    Dikke kus en knuffel aan de kleine witte boedha van zijn meter.

• 02 Februari 2011 - 14:28

Van De Buren:

Blij met het leuke nieuws, telkens we naar je huis kijken, denk we aan jullie en vooral aan Nestor.
    Hier is het kil en guur, jullie hebben het daar lekker warm.
    Geniet ervan! We kijken uit naar de volgende reisverslagen.

• 02 Februari 2011 - 14:35

Buurvrouw Huguette:

vergeten een dikke superkus aan nestor te zenden

• 02 Februari 2011 - 14:37

Marina:

Fijn te lezen dat alles goed gaat. Geweldig op jullie reis zo te kunnen volgen. Bijven posten... :-) Groetjes

• 02 Februari 2011 - 16:52

Janina:

Amai ja, ik ben ook verrast dat ge zo snel hier iets opzet! dat had ik niet verwacht, maar het is wel héél leuk! Zo kunnen we toch een beetje volgen waar jullie zitten. Enja, Nestor is dan ook zo een schatteke, normaal dat al die mensen hem een handje willen geven.
    Met Mika gaat alles heel goed he, mama en ik waren gisteren (dinsdag) even gaan kijken maar er was geen Mika te zien, zijn kom met eten was weg...en even later kwam Frank afgewandeld met hem. Mika had een nachtje bij Frank binnen geslapen :-) dus die zal wel content zijn.
    Allé amuseer jullie nog en geniet ervan. En een hele hele hele dikke kus en knuffel aan Nestor xxx

• 02 Februari 2011 - 17:39

Maris:

Die commentaar van da fruitsapke bij het zwembad hoeft ni hoor... Ik zal mijne koffie wel opdrinken tegen de chauffage :)
    Have fun @ chinees nieuwjaar!!
    Ik ben benieuwd wat Nes ervan gaat vinden als hij allemaal echte "Tumbi's" gaat zien!
    Dikke zoen...x

• 03 Februari 2011 - 14:01

Huguette:

Heel benieuwd te horen hoe de nachtreis met detrein verlopen is voor kleine Nestor.
    Groetjes ,alles o.k hier bij jullie

• 03 Februari 2011 - 20:31

Peet & Chrisje:

Het is heel fijn dat we jullie kunnen volgen. Zo te zien verloopt alles prima zeker met nestor . dikke kus van ons.....genieten nu maar

• 04 Februari 2011 - 16:24

Maria En Yvan.:

We zijn blij te lezen dat de reis zo goed verlopen is,en zeker voor onze lieve Nestor,dat ze daar zo zot van hem zijn kan ik goed geloven tis ook het SCHATJE van ons allemaal he!!!
    Geniet van alles en geef Nestor een dikke kus en knuffel van ons.xxx