Terug in Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu Terug in Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

Terug in Krabi

Door: GrahamNoesjkaNestor

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

15 Maart 2011 | Thailand, Krabi

We zijn vanmorgen dan toch vertrokken. Om 8u zou een minivan ons komen oppikken aan ons resort. Wij zaten mooi op tijd klaar met onze rugzakken, maar het busje was er pas na half negen.
We hebben alledrie niet zo best geslapen. Graham en ik last van onze darmen, de eerste keer, en gelukkig niet te veel last is ondertussen alweer voorbij. Nestor is ook wakker geworden vannacht, weer bij ons in bed beland. s'Morgens zei hij dat hij ziek was, buikpijn. Maar even later, toen we buiten op de minivan aan het wachten waren, liep hij blij achter de kippen te vangen.
De rit met de minivan ging eerst nogal traag. Na ons werden er nog 8 mensen opgepikt, daarna aanschuiven voor de eerste ferrie, nog wat verder rijden en weer aanschuiven voor de ferrie. Nadien heeft de chauffeur de verloren tijd ingehaald, hij reed heel hard.We waren er na een uur rijden.
Nestor ligt alweer te slapen in zijn tentje, Graham ligt te slapen op bed, dus kom ik een reisverslag schrijven.
Straks gaan we de tempel die verderop ligt eens bekijken. We wilden morgen naar Tiger cave en tempel, maar dat is zo'n 8 km van hier dus waarschijnlijk gaan we dat toch niet doen, dan wordt het winkelen.
Het heeft zojuist een uurtje geregend, nu schijnt de zon alweer.
Meer nieuws heb ik niet.
groetjes x




  • 15 Maart 2011 - 16:42

    Huguette:

    Als jullie weer thuis zijn dan zal het even wennen zijn dat alles hier altijd op het juiste tijdstip is, werken ,opstaan...
    Geniet van je laatste dagen . Daaag

  • 15 Maart 2011 - 20:00

    Mama:

    zo te horen verloopt alles goed .Nestor is nu al zoveel weken samen met jullie dat hij ook al dezelfde ziekte heeft.Nu wordt het toch stilletjes tijd dat ge thuis komt.Want wij missen jullie.Dikke kus.

  • 16 Maart 2011 - 16:26

    Huguette:

    Weet je wie ook heel blij gaat zij n met je terugkeer?
    Je hond, die gaat ontzettend blij zijn.
    En Nestor, misschien zal die ook blij zijn opnieuw in zijn vertrouwdeomgeving te zijn,met oma en opa en al zijn "fans"
    Wij wensen jullie nog schitterende dagen.
    Groetjes

  • 17 Maart 2011 - 18:11

    Marina:

    Geniet nog van jullie laatste dagen.
    Tot binnenkort.

  • 17 Maart 2011 - 20:35

    Joske:

    Jullie verblijf ginds verloopt blijkbaar naar wens. Ik heb ook de indruk dat het (gelukkig) met de gezondheid goed meevalt. Houden zo. Geniet nog volop en tot binnenkort.

  • 19 Maart 2011 - 09:52

    Janina:

    Nog 3 dagen en dan zijn jullie eindelijk terug! JOEPIE!!! Geniet nog van de laatste dagen en tot binnenkort! xxx

  • 20 Maart 2011 - 09:29

    Oti:

    't gaat wennen zijn ... uw verslagjes niet meer lezen!

    maar ik ga zo blij zijn dat ik gewoon mijn telefoon kan nemen en mijn vriendinnetje terug kan bellen ;-)

    Zodra je terug bezoek kan ontvangen, na de "we zijn terug drukte van de grote familie Vanrijten" komen we op bezoek!!!

    Mis jullie en hoop echt dat Nestor me nog kent! Daar ben ik echt bang voor en ook dat hij super groot is geworden... ik weet het ik ben een beetje flauw :-pppp

    Knuffel Oti

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

grahamnoesjkanestor

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 25345

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 04 Februari 2016

Azië met vier!

27 Maart 2012 - 27 April 2012

Terug naar thailand

31 Januari 2011 - 22 Maart 2011

Met ons drietjes naar Thailand

Landen bezocht: