nog steeds in het internetbureautje - Reisverslag uit Lampang, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu nog steeds in het internetbureautje - Reisverslag uit Lampang, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

nog steeds in het internetbureautje

Door: GrahamNoesjkaNestor

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

15 Februari 2011 | Thailand, Lampang

Gisteren sas het valentijn. Toen ik kaartjes ging kopen voor de trein kregen we er snoepjes in de vorm van een hartje bij.
op de trein knipte de controleur een gaatje in de vorm van een hartje uit het ticket. Ik denk nog steeds dat het toeval is, maar misschien ook niet de Thai zijn rare mensen. Gisteren avond was er een concert met de hele tijd liefdesliedjes die ze allemaal mee kweelden.
Ik wilde juist stoppen met internetten omdat mijn uur er op zit, besefte ik ineens dat ik mijn schoenen niet aan heb, ik heb hier overal rond mij op de grond gezocht voordat ik besefte dat ze gewoon buiten aan de deur staan, stoem. En die thaise langs mij maar raar kijken.
Nu ga ik echt stoppen. Tot de voilgende keer. x

  • 15 Februari 2011 - 13:47

    Huguette:

    Jullie gaan hevig gebruind terug komen
    want het is daar blijkbaar heel warm.Hebben jullie nog niet een klein beetje heimwee?
    Domme vraag, jullie zijn immers samen,en wij tellen de dagen.
    misschien kunnen jullie voor Nestor een klein olifantje meebrengen, plaats genoeg in jullie tuin . We denken aan jullie, daaag

  • 15 Februari 2011 - 14:08

    Huguette:

    Weet je wat het hier doet? Regenen.
    Ik wou een vlinder zijn, dan vloog ik naar jullie toe en ik zette mij, boem... op Nestor zijn neusje.
    Ik wou ook een dikke kever zijn dan zou ik Graham eens lekker opjagen.!!!
    Hou het goed, knuffel aan de wittekop

  • 15 Februari 2011 - 15:14

    Papa:

    heb het Riverside guesthouse gevonden.
    Aan de Wangrivier.
    Lijkt toch een mooie omgeving te zijn.
    nog een fijne tocht verder.
    daaag

  • 15 Februari 2011 - 16:58

    Marina:

    Jullie gaan heeeel relaxed terug komen denk ik.... :-) Geniet ervan.
    Prettige verjaardag aan Graham. x
    Daag

  • 16 Februari 2011 - 09:15

    Mariska:

    Haha, ik herken het probleem... da is toch ff aanpassen eh, uw schoenen altijd overal aan de deur laten staan, ik dacht ene keer zelfs dat iemand mijn sletsen had gepikt :)

  • 16 Februari 2011 - 19:29

    Joske En Guy:

    Ik wist het niet maar blijkbaar is Graham ook jarig geweest. Gelukkige verjaardag ! Nog een fijn tocht verder !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

grahamnoesjkanestor

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 25346

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 04 Februari 2016

Azië met vier!

27 Maart 2012 - 27 April 2012

Terug naar thailand

31 Januari 2011 - 22 Maart 2011

Met ons drietjes naar Thailand

Landen bezocht: