de nachttrein naar chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu de nachttrein naar chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

de nachttrein naar chiang mai

Door: GrahamNoesjkaNestor

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

06 Februari 2011 | Thailand, Chiang Mai

De nachttrein was een heel avontuur. Nestor heeft samen met mij in een bedje geslapen.

Het is nu echter zo warm, de muggen vallen mij aan en ik moet gaan eten, dat ik ga stoppen voor vandaag. morgen gaan we voor vier dagen fietsen. we gaan naar Ping garden resort en Baan rai lanna
tot de volgende keer

  • 06 Februari 2011 - 12:00

    Papa:

    Een heel mooi verslag.
    Pas maar goed op Nestor.
    En vergeet ook de antimuggenspray niet.
    Veel fietsplezier de volgende dagen.

  • 06 Februari 2011 - 17:47

    Janina:

    Hallo; weer héél leuke verhalen. Maar ik begin jullie toch wel echt te missen. En frietjes eten vijdag was toch niet hetzelfde zonder Nestor erbij! :-) Amuseer jullie nog en geniet er nog van! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

grahamnoesjkanestor

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 25348

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 04 Februari 2016

Azië met vier!

27 Maart 2012 - 27 April 2012

Terug naar thailand

31 Januari 2011 - 22 Maart 2011

Met ons drietjes naar Thailand

Landen bezocht: