na een lange dag fietsen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu na een lange dag fietsen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

na een lange dag fietsen

Door: GrahamNoesjkaNestor

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

07 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

ik begin voor de tweede keer aan mijn verslag. het internet is hier traag en mijn scherm beweegt op en neer. ik kan dus niet nalezen wat ik heb geschreven.
na het ontbijt, Nestor heeft pannekoeken gegeten, hij wilde hetzelfde als liam het jongetje van het resort eten, zijn we vertrokken op onze fietstocht. We zijn super blij dat we dit hebben gedaan want we hebben hele leuke plekjes in de buurt van chiang mai gezien, geen enkele toerist tegen gekomen. we zijn langs rijstvelden gereden. ook een keertje fout gereden 4 km van onze bestemming af, gelukkig heeft de baas van het reisbureau etienne ons verder geholpen. Het begon wel al wat laat te worden en we waren stik kapot omdat we toch een 9km bergop ;oesten en het namiddag serieus warm is geworden, dan zag ik ook nog juist een lange slang zeker anderhalve meter over de weg kruipen, even paniek,
Maar toen we aan het resort aankwamen en we in het zwembad zijn gedoken ging het weer beter. Nes heeft zich super goed gehouden in zijn fietskar. hij heeft lekker frietjes gegeten en is nu zijn bedje in.
jammer genoeg heeft ons fototoestel het begeven onderweg we denken van de hitte want zojuist ging het weer

  • 07 Februari 2011 - 16:51

    Sebastiaan:

    oei;, oei pas maar op met die slangen.
    die eten Nestor anders op.
    daaaag seba ik moet nu gaan muziekles volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

grahamnoesjkanestor

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 25359

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 04 Februari 2016

Azië met vier!

27 Maart 2012 - 27 April 2012

Terug naar thailand

31 Januari 2011 - 22 Maart 2011

Met ons drietjes naar Thailand

Landen bezocht: