vervolg fietstocht, de zoo en het olifanten kamp - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu vervolg fietstocht, de zoo en het olifanten kamp - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

vervolg fietstocht, de zoo en het olifanten kamp

Door: noesjka

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

12 Februari 2011 | Thailand, Chiang Mai

hier ben ik nog eens. We zijn alweer terug in Chiang mai na onze fietstocht.Nadat we in het royal ping garden hotel hebben geslapen zijn we de volgende morgen verder gefietst.Weer verder langs kleine straatjes en weggetjes. We zijn in de late namiddag in het Ban rai lanna resort aangekomen en daar was het ronduit prachtig. We kregen de kamer met het mooiste uitzicht boven op de berg. Ze hebben ons heel goed verwend, een beetje te goed zelfs. Toen we aankwamen was Nestor juist in slaap gevallen in de fietskar en was dus moe. Omdat het resort kleinschalig is werd ons gevraagd om onze keuze voor het avondeten door te geven.Omdat Nestor moe was stelde de lieve eigenares voor om onseten naar boven up the hill te bezorgen. Wij vonden dat goed.Een arme thaise man moest wel 6 keren de hele berg op klimmen om heel onseten boven te krijgen. Juist voor hij bij onsterras aan kwam hoorden we hem al hijgen, maar altijd even vriendelijk. ze zijn zelfs naar de winkel gereden om pampers voor nestor te halen.De volgene avond hadden we ijs voor Nestor besteld, Toen ze kwamen vragen of we nog iets wilden, zei ik dat ik ook wel ijs wilde. ok zei het vrouwtje. het duurde echter een heel tijdje. Graham had gezien dat er eentje op zijn brommertje was vertrokken en we vroegen ons af of hij ijs kopen was in een winkel, en ja hoor, even later kwam hij terug met een dooosje ijs en kreeg ik een lekker ijsje.
de thaise logica is zo grappig. de eerste ochtend in Ban rai lanna,bestelde Graham een tweede tas koffie. De tweede ochtend brachten ze ons elke een tas koffie en na 5 minuten brachten ze gewoon een tweede tas.
geweldig.
Maar we hebben het er super goed gehad.
Gisteren naar Chiang mai zoo geweest.De grote attractie hier is om dieren te voederen,iets wat thuis absoluut niet mag. Zo zie je dan nijlpaarden die met hun bek open aan de muur komen staan en wachten tot je er eten in gooit. Je kon zelfseen zwarte panter vlees op een stokje voederen.
Vandaag zijn we naar een olifantenkamp geweest, de foto's heb ik op facebook gezet.Het was geweldig, Nestor vond het ook fijn. Eerst had hij schrik, maar nadat hij zelf op een olifantje van drie jaar hadgezeten, was hij verkocht en wilde hij er niet meer af.
Zo nu wil de mevrouw afsluiten dus moet ik stoppen.
tot gauw

• 12 Februari 2011 - 15:06

Tacha:

Noesjkaaaa.. een dikke proficiat met je verjaardag!!! Dit is zonder twijfel de leukste en origineelste birthday dat je kon hebben... Jullie verhaaltjes en avonturen zijn super fijn om te volgen, ben blij dat het je lukt om het met ons allemaal te delen ;)) 3 dikke zoenen XXX

• 12 Februari 2011 - 15:11

Papa:

wel heel mooie fotos.
    Nestor lijkt precies gegroeit.
    Het is net of hij het Thaise leven al heel gewend is.
    Dat zal nog een aanpassing zijn wanneer hij terug in België is.
    Mama wenst jou nog eens extra een gelukkige verjaardag.
    tot de volgende keer.
    daaaag aan Nestor en Graham.

• 12 Februari 2011 - 15:44

Roel:

Leuke verhalen! en ik heb juist de grappige geweldige fotos gezien ... super!

• 13 Februari 2011 - 13:58

Huguette:

Gelukkige verjaardag, Nouchka

Wat maken jullie het daar geweldig goed.
    Ik ben blij dat Nestor zich zo goed aanpast.
    Al bijna twee weken weg, geniet nog maar;
    Groetjes en knuffel aan Nestor

• 14 Februari 2011 - 16:34

Joske En Guy:

Fijn dat we jullie avonturen mogen meevolgen. Blijkbaar hebben jullie het reuze naar je zin en krijgt Nestor heel veel aandacht. Annoesjka, te laat maar heel gemeend van harte een gelukkige verjaardag !