na een lange dag fietsen deel 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu na een lange dag fietsen deel 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

na een lange dag fietsen deel 2

Door: GrahamNoesjkaNestor

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

07 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

ik had mijn tekst maar even op de site gezet want anders was ik misschien weer alles kwijt.
Ik heb serieus pijn van het zadel en ben heel moe. ik denk dat we alle drie goed gaan slapen.
we zijn nu in een mooi resort,we slapen op de beneden verdieping van een houten huisje met een mooi terras. Er zijn volgens mij nog drie andere gasten, het is hier dus heel rustig.
morgen gaan we wel wat vroeger vertrekken zodat we op tijd bij het volgende resort aankomen. daar blijven we nog een tweede nacht slapen en fietsen we in de buurt rond. hier een stukje verder is een olifanten farm, er is om 9u een show maar daar gaan we niet naartoe. In de dierentuin hebben we een olifant trukjes zien doen, op zn achterste poten staa, gaan zitten, enz en dat was best zielig.dus gaan we gewoon fietsen na een 15 km zou er een hele grote tempel zijn. ben benieuwd naar morgen.
ik ga volgende keer ander foto's op de site zetten maar blijkbaar kan ik er maar 10 opzetten zonder er voor te betalen en om de een of andere rede geraak ik niet op facebook, ik en computers het is een ramp.
zo nu ga ik bij nes en graham kijken.


  • 07 Februari 2011 - 15:26

    Huguette:

    Heel blij jullie weer te horen,het is hier 13 graden en zonnig.
    Jullie zijn echt gelukzakken geniet er maar van.Ik vind het fijn dat Nestor het goed maakt. Toch mis ik jullie.
    Slaap lekker en denk niet te veel aan je zadelpijn.
    xxxxxxx voor Nestor

  • 07 Februari 2011 - 15:39

    Elke:

    Zo te horen hebben jullie het naar je zin, en krijgt Nestor veel aandacht!!
    Geniet er nog van...
    Lieve groetjes

    Elke en Jan xxx

  • 07 Februari 2011 - 19:09

    Roel:

    Ben blij dat jullie je

  • 07 Februari 2011 - 19:10

    Roel:

    Ben blij dat jullie je alle drie goed vermaken. Ik volg je verhalen op de voet, dus blijven schrijven! ;)

  • 07 Februari 2011 - 19:21

    Papa:

    hela
    heb jouw volgende bestemming op Google earth opgezocht en zo een beetje de weg ( allé, de vermoedelijke weg) langs dat olifantenpark en die mooie tempel.
    Ik hoop dat mijn opzoeking fout is.
    Maar heel mooi ziet het er volgens de geplaatste fotos wel uit. Maar ik vrees dat ge heel wat bergop zult moeten fietsen.
    In alle geval maar recht op de trappers en genieten van de omgeving.
    daaag en tot morgen.

  • 09 Februari 2011 - 09:09

    Jean & Chrisje:

    zie dat jullie al flink aan't fietsen zijn,maar dat kan helemaal geen probleem zijn, met de postbode erbij. geniet ervan ......

  • 12 Februari 2011 - 09:57

    Oti:

    lieve noesjka

    Christophe en ik wensen je super verjaardag... geniet vandaag EXTRA van alle kusjes en knuffeltjes dat je gaat krijgen van je 2 geweldige mannen.

    Kus OTi

  • 12 Februari 2011 - 10:34

    Yvan En Maria:

    Annoesjka ,een hele fijne verjaardag gewenst en dan nog in Thailand wie kan zeggen!!!
    En hoe is het met onze grote schat alles goed ?De meisjes vragen zich af waar Nestor blijft!!!Ik heb ze nu de foto s laten zien en nu zijn ze gerust NESTOR IS OP VAKANTIE met het vliegtuig en nu is het goed!!!geef hem een dikke knuffel van ons allemaal groot en klein en nog veel plezier .dikke kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

grahamnoesjkanestor

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 25349

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 04 Februari 2016

Azië met vier!

27 Maart 2012 - 27 April 2012

Terug naar thailand

31 Januari 2011 - 22 Maart 2011

Met ons drietjes naar Thailand

Landen bezocht: