Nog steeds relaxt in Dolphin bay - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu Nog steeds relaxt in Dolphin bay - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

Nog steeds relaxt in Dolphin bay

Door: GrahamNoesjkaNestor

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

25 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Nestor ligt weer in zijn tentje dus tijd om te internetten. Ons resort voor morgen op ko tao is geboekt. We gaan naar coral view resort. Ben eens benieuwd.
We hebben vanmorgen een boottocht gemaakt met ons drietjes en de kapitein natuurlijk.Eerst naar een eiland met apen. We waren wel helemaal nat omdat we door ht water mesten wandelen voordat we op de boot konden klauteren.
op ht strand bij de apen kregen we bananen van onze kapitein om aan de aapjes te geven.Nestor vond het tof en wij ook.
Daarna naar een andere baai om een grot te bezoeken, de phraya Nakhon cave. Ze hadden al gezegd dat het een hele klim zou worden en dat was het ook.Ik denk niet dat ik al ooit zo bezweet ben geweest, maar het was de moeite.Nestor zat op Graham zijn rug in de rugdrager.
Na de de grot een frisse cola en terug de boot op.
Gisteren heeft Nestor nog een keertje zeer goed gegeten. Ik had voor hem chicken nuggets, gestoomde groenten en puree besteld.Hij kreeg toch nog frieten bij zijn kip, maar heeft er geen enkel opgegeten. Hij heeft een heel bord met puree uit gelepeld en telkens met veel gesmak en gejammie. Hij vond het heel lekker. Ik denk dat hij blij gaat zijn om thuis terug aardappelen te eten.
Voor de rest hebben we niet veel gedaan.Gelezen. Onze boeken die we bij hadden vanthuis zijn al even uit, maar we komen in de guesthouses nieuwe tegen, dan ruilen we ze om.
Morgen vertrekken we hier weer. om 7u komt de taxi ons halen en brengen ze ons naar Hua Hin. Daar nemen we de bus naar Ko tao waar we normaal om 14u45 zijn.
Het is hier best mooi in Dolphin bay. De baai ligt in het nationaal park nam roy rot of zoiets het zou 300 (of waren het er meer)bergpieken betekenen.Het zeewater is hier verrassend warm maar niet mooi blauw.Het strand is ook niet wit er zijn wel palmbomen.Dus hopen we dat ko tao mooier wordt.
Zo nu ga ik eens stoppen voor vandaag.
Vele groeten en kussen aan iedereen. ik hoop dat het thuis wat warmer wordt tegen eind maart.

  • 25 Februari 2011 - 09:55

    Christel:

    Wat Nestor en zijn frietjes betreft: het zijn dan ook niet de frietjes van mama hé.
    (die jullie vandaag weeral zullen moeten missen...)

  • 25 Februari 2011 - 14:10

    Joske En Guy:

    Het is leuk dat we dag na dag jullie avonturen kunnen meevolgen. Blijkbaar hebben jullie het erg naar je zin ginds en genieten jullie volop. Gelukkig dat alles ok is met de gezondheid. Geen last meer van de oortjes ?
    Groetjes.

  • 26 Februari 2011 - 13:17

    Oti:

    lieve vriendjes,

    Ik ben zo blij met jullie reisverhaaltjes...
    Ik kijk er precies naar uit telkens ik mijn mail open om te zien of er nog ééntje is bijgekomen ;-)
    Fijn dat jullie de vakantie van jullie leven beleven !!!
    Ik ben bang dat Nes mij niet meer gaat kennen en dat hij zo groot gaat zijn als jullie terug zijn ...

    Enfin geniet ervan en als het niet te vervelend is ... blijf schrijven want ik blijf VOLGEN !

    Dikke zoen aan alle 3
    Oti

  • 28 Februari 2011 - 09:41

    Joske:

    Groot nieuws ! Inge is maandagmorgen bevallen van een flinke dochter Stine. Ze weegt 3kg225 en meet 49 cm. Mama, papa, Maud en de baby stellen het goed (denk ik toch) !
    Geniet nog van jullie vakantie van je leven en tot schrijfs.

  • 28 Februari 2011 - 09:43

    Jean & Chrisje:

    Wij lezen jullie verhalen ze doen ons heimwee krijgen naar vakantie.
    Het is prachtig wat jullie daar allemaal doen,geniet er nog maar van wij blijven volgen.

    dikke kus

  • 02 Maart 2011 - 08:45

    Grahamnoesjkanestor :

    Ik lees nu pas de berichten.
    Dat is geweldig nieuws van inge. Ik zat er al een tijdje op te wachten. Niet te vroeg deze keer. Bedankt om het me te laten weten joske.
    Ik heb nog steeds last van mijn oren. Maar hier is het eigenlijk nooit stil, dus hoor ik het oorsuizen niet echt.
    Er zijn hier krekels of andere insecten die een geluid maken dat er erg op lijkt, dus iedereen hoort het. Maar ik heb geen pijn.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

grahamnoesjkanestor

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 25354

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 04 Februari 2016

Azië met vier!

27 Maart 2012 - 27 April 2012

Terug naar thailand

31 Januari 2011 - 22 Maart 2011

Met ons drietjes naar Thailand

Landen bezocht: