Haad salaad bay Cookie's salad resort - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu Haad salaad bay Cookie's salad resort - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

Haad salaad bay Cookie's salad resort

Door: GrahamNoesjkaNestor

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

02 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Hier ben ik weer. Ik heb een paar foto's geplaatst van ons resort waar we nu verblijven. Er is ook een fotoke bij van het uitzicht dat ik op dit moment heb. Het is hier heel mooi. Onze kamer is ook geweldig. We hebben gisteren een filmpje gekeken op de movie channel, dat was ook eens leuk.
We zijn dus van Koh Tao naar Koh pha ngan verhuisd. We zitten in de baai van had salaad, weer weinig te beleven hier maar wel een mooi wit zandstrand.
We hebben voor vandaag een brommer gehuurd. We zijn deze morgen na het ontbijt gaan rond rijden. Nestor zat tussen ons in. We zijn naar een watervalleke geweest, hebben olifanten gezien, in een baai pootje gebaad nog wat gewandeld op coconutbeach en daarna naar de tesco lotus(grootwarenhuis) om inkopen te doen. Na de winkel terug naar ons resort. Nestor moeten wakker houden want hij viel in slaap op de brommer. We hebben pistolets met philadelphia kaas gegeten, dat was lang geleden.
Voor de rest geen verhalen. We doen hier nogal weinig. Nestor doet zijn middagdutje, daarna gaan we zwemmen en daarna maar weer eens eten.Eten is een van onze hoofd bezigheden in thailand.
Zoals op de foto's te zien is, heeft graham een baard. Hij heeft zich niet meer geschoren sinds we thuis zijn vertrokken.
We blijven hier nog twee nachtjes en dan gaan we naar een andere baai Thong Reng Treehouse bungalows. en daarna....
We zijn de eilanden al een beetje moe. Niks te beleven, behalve zee en strand. We houden meer van het hectische thaise leven.Nestor daarentegen heeft het hier prima naar zijn zin.
Tot de volgende keer maar weer.

  • 02 Maart 2011 - 12:56

    Christel:

    Fijn om nieuwe foto's te zien. Het ziet er toch allemaal heel mooi en leuk uit.
    Als de eilanden vervelen misschien terug naar het binneland?
    Die baard van Graham kan nog goed van pas komen met de kou hier.
    Amuseer jullie nog deze laatste weken.
    Dikke knuffel en zoen aan Nestor.

  • 02 Maart 2011 - 13:22

    Maria En Yvan:

    Ik ben altijd blij u reisverslag te lezen ,en zo te zien hebt ge het daar heel goed ,het is daar prachtig om te zien en lekker warm !!! Nestor zijn haar is al heel wit geworden van de zon zo te zien .Geniet nog van de warmte en al het moois en lekkers daar .Nog de groeten en geef Nestor een dikke knuffel van ons .

  • 02 Maart 2011 - 19:42

    Papa:

    mama wil dadelijk met jullie daar ruilen.
    Ze zou best een weekje op zulk sprookjesstrand willen luieren.
    kus voor nestor de waterrat;

  • 02 Maart 2011 - 19:57

    Mariska:

    Een paar resorts verder kunt ge hele lekkere pasta eten... (das ens iets anders dan noedels en rijst) ik weet nimeer hoe het daar heet, maar ik denk dat er vanvoor een vijvertje is waar ge over moet lopen... Daar is boven ook een terras waar ge kunt eten...
    zijn er 's avonds nog altijd van die vuur-twirlers? dikke zoen.x

  • 03 Maart 2011 - 09:57

    Grahamnoesjkanestor :

    hallo,
    Maris ik denk dat het terras waar ge boven over de baai kijkt bij ons is. Helemaal op het eind van het strand(links) hier hebben ze best lekkere pasta. Er zijn nog steeds vuur twirlers op het strand.
    Vandaag met onze brommer helemaal naar had rin gereden.daarna in zee gezwommen,niet echt gezwommen want het water komt tot juist boven mijn knieen. Nestor heeft een nieuwe zwemband. er zitten hier veel muggen me te steken. weer zeker vijf muggenbeten erbij.
    Mama, of al wie wil, als ge een vliegticket koopt kunt ge nog twee weken bij ons op de eilanden zitten.
    groetjes aan iedereen

  • 03 Maart 2011 - 10:06

    OTI:

    super leuke foto's

    als graham zijn baard laat staan ...
    gaat het zo'n beetje zijn als terugkomen van een skivakantie !
    dan hebben allemaal die mannen een witte zonnebril precies nog aan ...
    bij graham gaat het zijn (witte)baard zijn...
    dat gaat een raar zicht zijn denk ik !

    geniet er nog van alle 3 en ik verheug me om jullie terug te zien ik denk dat ik u ga vastpakken en even niet ga loslaten... Pfff mis u ;-)

    dikke kus aan je 2 kapoenen
    Oti

  • 03 Maart 2011 - 16:55

    Huguette:

    Raar, er is wat fout gegaan gisteren want mijn tekst die ik jullie stuurdezie ik niet meer staan.
    Dan maar opnieuw!
    Geweldig die foto van Nestor in zee.
    We hebben er maar blijven naar kijken.
    Graham, hou je baard maar tot je thuis bent dan kunnen we je ook eens "bewonderen"
    Lieve groetjes;
    Lente hier als jullie terug zijn!

  • 03 Maart 2011 - 17:00

    Janina:

    Als ik niet moest gaan werken kwam ik direct af...zalig niks doen op een mooi, warm eiland! Wat moet een mens nog meer. Amai Nestor is precies groot geworden, al een hele jongen! Hopelijk kent hij ons nog als jullie terug komen :-) amuseer jullie nog! Nu ben ik echt aan het aftellen tot jullie terug zijn...wat zeg ik nu :-s ik ben eigenlijk al aan het aftelen van voor jullie tegoei waren vertrokken! dike kus Janina

  • 03 Maart 2011 - 20:55

    Joske En Guy:

    Prachtige foto's. Foto's zeggen meestal meer als woorden, alhoewel je reisverslagen ook heel vlot lezen. Ik kijk alweer uit naar je volgend verslag.
    Inge en Stine stellen het uitstekend en mogen waarschijnlijk vrijdag of zaterdag naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

grahamnoesjkanestor

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 25357

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 04 Februari 2016

Azië met vier!

27 Maart 2012 - 27 April 2012

Terug naar thailand

31 Januari 2011 - 22 Maart 2011

Met ons drietjes naar Thailand

Landen bezocht: