treehouse bungalow - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu treehouse bungalow - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van grahamnoesjkanestor - WaarBenJij.nu

treehouse bungalow

Door: GrahamNoesjkaNestor

Blijf op de hoogte en volg grahamnoesjkanestor

04 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

we zijn in het paradijs aangekomen, zo lijkt het toch.Graham heeft een paradijsvogel gezien, dus het is geen droom.
Vanmorgem zijn we vertrokken bij cookies. We hebben onze rugzakken bij een reisbureau in bewaring gegeven en een beetje gewinkeld. Cadeautjes gekocht, voor Tristan, Sebastiaan en Karsten.
Om 13.30 zou een jeep van Treehouse bungalows aan de pier staan, waarmee we konden meerijden. Om 13u is er een omweer uitgebroken, op een aantal minuten waren we helemaal nat. We vonden het geen ramp want we konden de verfrissing wel gebruiken.Ma het onweer vertrok de jeep.
De tocht met de jeep, we zaten achter in de bak op een bank, duurde een half uur. We reden over zandweggetjes, moesten ook een riviertje door om uiteindelijk in een afgelegen baai te komen. Echt prachtig. We hebben een leuk huisje op vlak aan het strand we moeten een trapje op dan een stukje over een rots om op ons terras te komen. We vinden het alledrie het beste plekje waar we tot nu toe zijn beland. Het strand is klein met aan beide kanten rotsen.Er zijn ook een aantal kindjes waar Nestor goed mee kan spelen. In de baai is er enkel dit resort. De huisjes zijn simpel met koude douche. Er is, in de huisjes, enkel stroom van een generator tussen 18u en 24u. We hebben een klamboe tegen de muggen.Naast de geweldige locatie is er ook leuke muziek en het eten is super. Ze hebben veel aandacht voor kinderen, er is een speciale menukaart en speelgoed.Nestor heeft frietjes gegetem met worstjes waar ze ogen van rozijnen op hadden gemaakt, er was zelfs een cadeautje bij legoblokjes.
Ik heb geen bereik op mijn gsm dus kan geen berichten sturen.Er is ook enkel stroom van een generator.
We weten nog niet hoe lang we gaan blijven. een familiebungalow kost 550 THB, dus dat valt goed mee.Eerst even de nacht afwachten of de muggen meevallen.
Ik heb vandaag de trein tickets besteld. Op 17/3 nemen we de nachttrein naar BKK, 1ste klas deze keer.Nu ga ik verder op het terras zitten. Morgen is er bbq en een party, ik ben eens benieuwd.
Wij hebben het dus erg naar onze zin.
Tot de volgende keer allemaal.


  • 04 Maart 2011 - 13:29

    Papa:

    nu jouw verblijfplaatsen al maar mooier worden is het goed dat de treintickets besteld zijn.
    kus Nestor

  • 04 Maart 2011 - 14:11

    Mama:

    ben blij dat alles zo goed verloopt profiteer nog van jullie laatste weekjes. groetjes en kusjes .


  • 04 Maart 2011 - 14:45

    Petie:

    Wa zei ge een paar dagen geleden ook al weer??
    We zijn de eilandjes al een beetje moe :)
    Het paradijs bestaat wel degelijk eh,ik heb daar dus nooit over gelogen toen ik u verteld heb over Thailand.
    Geniet er maar van de de groeten aan baardmans en mijne kleine (ma precies toch groter geworden) vriend.
    Toedeloe x

  • 04 Maart 2011 - 17:22

    Roel:

    Ohhh zalig!!! Ben echt blij dat jullie je paradijs gevonden hebben. .. en zo ´s morgens die plons in de zee... geniet ervan!

  • 04 Maart 2011 - 20:16

    Christel:

    Jullie zijn toch nog van plan om terug te komen?!

  • 05 Maart 2011 - 21:10

    Anoniem:

    Cadeautjes voor Tristan, Sebastiaan en Karsten???????

  • 06 Maart 2011 - 18:58

    Maris:

    dag annoniem.. jij bent zeker Kiliaan :)

  • 07 Maart 2011 - 09:19

    Grahamnoesjkanestor :

    Ik dacht ook direct anoniem dat is Kiliaan. Maak je maar geen zorgen Kiki voor u hebben we ook cadeautjes.Als ge nu nog eens schrijft hoe veel ge uw meter mist, koop ik er misschien nog een.
    Het paradijs was mooi, maar er waren ook enkele minpuntjes, vooral BEESTEN beeh en dan geen stroom zodat het licht niet aan kan. Maar het uitzicht vanuit mijn bed was geweldig. Ik zag s morgens de zon opkomen vanuit mijn bed.
    He was ook de eerste keer dat we de zee echt hoorden vanuit ons bed. Het was er wel echt prachtig. Graham en ik hebben het super vaak tegen elkaar gezegd. Het was de eerset keer dat we ontroerd waren door de schoonheid van het strand en de rotsen.Ik probeer direct een foto erbij te zetten dan kunnen julie het zien.
    We gaan echter nog steeds naar huis komen hoor. Graham heeft heimwee. Ik vind he juist goed zoals het is. 7 weken juist genoeg.

  • 08 Maart 2011 - 17:53

    Anonieme Mariska...:

    Ooooh wat mis ik mijn zus toch... :(

  • 09 Maart 2011 - 09:05

    Grahamnoesjkanestor :

    Ha ha ha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

grahamnoesjkanestor

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 25363

Voorgaande reizen:

04 November 2015 - 04 Februari 2016

Azië met vier!

27 Maart 2012 - 27 April 2012

Terug naar thailand

31 Januari 2011 - 22 Maart 2011

Met ons drietjes naar Thailand

Landen bezocht: